Pages

tiistai 18. kesäkuuta 2013

The Adventures of Luffy (and Law) in Desucon

No niin! Nyt niitä kuvia Luffysta!
(Tämän cossin tekovaiheista olen puhunut näissä postauksissa: 1 2 3)

Sibeliustalo on mahtava paikka conille, koska sen läheltä löytyy niin paljon maisemamahdollisuuksia kuville. Halusin säästä Luffyn photoshootin nimenomaan Desuun (cossasin Luffya jo Hypeconissa), koska siellä on järvinäköala!
Luffyyn saa juuri sen tietyn ”meri” tunnelman järven rannalla.

Sibelius Hall is a great place for con, because there’s a lot of  background alternatives near by. I wanted to take pictures of Luffy in Desucon, because there’s a lake view basically in the backyard of the building.




Kaikki tämän postauksen kuvat on otettu lauantaina ja kuten niistä voi huomata desusäätä ei ollut ilmassa ollenkaan. Tuuli oli kuitenkin kamala, jonka takia olkihattu ei meinannut millään pysyä päässä. Sen takia totesinkin, että paras keksintöni koko cossiin oli hattuun tekemäni naru, jolla sitä sai kannettua selässä. Tuuliongelma näkyy myös kuvissa, sillä melkein aina, kun hattu on päässä, pidän siitä kiinni.


When we were taking the pictures it was really windy and my strawhat didn't stay on my head at all. That’s why I discovered that the best thing I made for this cosplay was the string I put to the hat so it could be carried around on back. Wind problem can be seen in the pictures because almost every time the hat is on my head I hold it with my hand.


Lantio mukaan XD. Huomasin muutenkin koko ajan seisovani tosi naisellisesti . En ehkä ole kiinnittänyt siihen aiemmin huomiota, mutta nyt crossatessa huomasin sen.
I noticed i was standing like that almost all the time. Very lady like. I've not minded about that earlier, but now while crossplaying it kinda shows so...

Ystäväni Rosa cossasi Lawia, mikä oli yksi syy miksi tein juuri tämän version Luffysta.

My friend Rosa made a cosplay of Law which was one of the reasons why I did this version of Luffy.  




Myös ranneke osoittautui haastavaksi. Eilen kuvia läpi katsoessani huomasin rannekkeen näkyvän lähes jokaisessa kuvassa. No ainakin opin ensi kertaa varten sen, että pitää keksiä poseja joissa ranneke ei näy.


Also the wristband was a problem in the pics. Yesterday as I glanced through the pics I noticed that almost every time the wristband is visible. Well, at least I learned that I have to invent poses that don’t show the wristband. 


Nämä köysikuvat ovat lemppareitani näistä kuvista: 
These rope pics are my favorites of these pics:















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti